zaterdag 20 november 2010

Bloggen met terugwerkende kracht...deel 1

Ja, we naderen het eind van het jaar. Zie ik dus net dat ik dit jaar veel minder geblogged heb dan vorig jaar.Gewoon tijdgebrek. Ik wou wel, de foto's en de verhaaltjes al klaar in mijn hoofd, maar vaak kwam het er niet van.Is ook geen ramp natuurlijk, maar omdat ik van 2009 en 2008 een boek heb laten drukken van mijn blog, moet 2010 natuurlijk ook wel een beetje compleet zijn,zodat ik een leuk naslagwerk heb voor later, anders gaat al dit geblog verloren. Zonde toch??
Hopelijk vinden de kinderen het later ook leuk om terug te zien wat ze allemaal deden, en hoe ze in het leven stonden.Of mischien vinden ze het wel oude koeien uit de sloot halen. :>)
Dus vandaar dat het de komende weken een beetje een ratjetoe gaat worden.
Te beginnen met het Maisdoolhof waar we in September zijn geweest.En oh, en de vakantiefoto's van Zwitserland staan er ook nog niet op geloof ik...dus hou het in de gaten.

Eerst dan maar het Maisdoolhof.
Nick en Joel waren er natuurlijk zo doorheen,wij deden er wat langer over.
Photobucket

Photobucket

Photobucket
Daar krijg je natuurlijk wel honger van, van al dat geren, en honderd keer het verkeerde pad inlopen.

Photobucket

Onderweg kon je ook nog allerlei vragen beantwoorden over Twentse mythes en sages.
Sommigen kenden we al, maar toch weer nieuwe dingen bijgeleerd. Heel interessant.

Photobucket

Photobucket

H.wees me op deze wolk in hartjesvorm.Maar tegen de tijd dat ik mijn fototoestel paraat had,voegde de wolk zich al samen met een ander.Als je goed kijkt zie je het nog wel.

Photobucket

Photobucket

( Children of the corn :>0 )

Photobucket

En hoe vaak kom je dat tegen? TWEE klavertjes VIER.

Photobucket

Was het maar weer zomer *zucht*

1 opmerking:

Esther zei

Mooie foto's hoor Jola..