donderdag 10 februari 2011

Dag lieve papa...

Photobucket

Woensdag 19 februari

10 opmerkingen:

blogvanco zei

Lieve Jola en familie. Ik weet gewoon niet wat ik zeggen moet ...
Ik wil jullie heel veel sterkte toewensen en alle kracht om met dit verlies om te gaan.
In gedachten ben ik bij jullie,
liefs, Co

* Daniëlle * zei

Voor jullie allemaal heel veel sterkte gewenst!

Jacqueline zei

Lieve Jola,
Gecondoleerd en heel veel sterkte gewenst voor jullie allemaal.

Esther zei

Gecondoleerd en heel veel sterkte voor jullie allemaal.

Liefs,Esther

Ans Brunsman-Hagens zei

Lieve Jola,

Wat een mooie foto heb je hier... ik zie je vader de reis (in mijn beleving) naar het licht maken als je er naar kijkt.....
Sterkte voor julie allemaal, ik denk aan jullie....
xxx

Fia zei

Lieve Jola,

Ohh meis je heb een hele mooie foto gemaakt die me zo raakt!
Ik leef zo met je mee wat een verdriet voor jullie.
Lieverd ik wens je heel veel sterkte en kracht.

Liefs xxx

Hanneke de Vreede zei

Ik denk aan jullie.
Liefs, Hanneke

Janine zei

heej lieverd... ook via deze weg nogmaals gecondoleerd..
Ik denk aan jullie! kus!

Petra zei

En daar boven zijn ze ergens.....ook jouw papa. Moeilijk is het he? En zo raar, onwerkelijk nog.

Liefs,

Petra

Linda zei

Wauw, Jola! Wat een prachtige foto. En dan die titel erbij...Ik zit hier met tranen in mijn ogen.