donderdag 1 september 2011

Photochallenge day 19 en 20

Day 19 ; Something orange

Het was al bijna 20.00 u gisteravond, en ik had nog niks oranjerigs.
Ja, voor in geval van nood een paar sinaasappels, waar Herman op stond te wachten, want die wou ze persen.Weinig inspiratie, en net zo weinig tijd gisteren.

Quinty en ik brachten Sheila terug naar de wei, en liepen terug om de spullen op te ruimen. Ze bleef ineenkeer als een blok staan, en wees naar de bomen ; MAMAH ! kijk ! ORANJE ! Oh, oranje.......ORANJE ??! WAAR ? En idd, er was een prachtige ondergaande zon, en het scheen oranje door de bomen. Gewoon oranje ! Gauw mijn camera gepakt, en naar een open plek gelopen waar ik er goed zicht op had.

Dit is het geworden ;
Photobucket

Danielle ;
Photobucket

Petra ;
Photobucket

Anneke ;
Photobucket

Jackie ;
Photobucket

Tineke ;
Photobucket

Joke ;
Photobucket



Day 20 ; Bokeh Een lastige , maar het is iedereen gelukt !

Petra ;
Photobucket

Danielle ;
Photobucket

Jackie ;
Photobucket

Tineke ;
Photobucket

En die van mij, weer weinig tijd vandaag. Gauw even naar buiten gelopen met mijn camera, en bij de achterdeur lag een bos uitgebloeide bloemen klaar om afgevoerd te worden. Een paar rozen van meegenomen en in de appelboom gelegd .
Photobucket



1 opmerking:

Petra zei

Prachtige foto's en die bokeh van jou is mooiiiiiiiiiiiii en heb de mijne ff gejat: thx!