zaterdag 14 januari 2012

Zagen, zagen , wiele wiele wagen...

Er was weer een boom omgevallen . We hadden net de hele pergola opgeruimd die om was gewaaid door de storm, dus er was weer werk aan de winkel.
Kwam wel weer goed uit, want we zijn al aardig door ons openhaard hout heen.

Photobucket

Herman begon met alles in plakken te zagen. Zwaar werk lijkt me. Ben ik blij dat ik geen man ben. Volgens mij als ik die kettingzaag erin zet, krijg ik dat ding er nooit meer uit, laat staan dat ik het in stukken kan zagen.

Photobucket


Ach kijk nou, dat had ie nou niet hoeven doen...;>)

Photobucket

( I phone pics )

2 opmerkingen:

Fia zei

Ohhh wat een prachtige foto's wel zonde van de boom maar ook weer prettig een grote voorrraad te hebben mocht er nog een strenge winter worden !!!
Vind het altijd zo lekker ruiken als de stammetjes net gezaagd zijn..
Grappig het hart, hahaaa

Fijn weekend..

k.terbraak zei

Ach Jola je hebt het verdiend,en ik kan het weten,toch?