woensdag 6 oktober 2010

Heerlijk weekend gehad..

Met de meiden van het forum. Met 22 meiden een heel weekend in een huis,ergens in Aalten. En alleen maar scrappen, beppen, lachen, heeeel veel lachen,lekker eten en te weinig slapen.En oja, ook nog stomme spelletjes doen.Hilarisch gewoon wat een oerdriften er bij iemand naar boven kan komen als ze dr net verworven, helemaal te gekke kadootje moet afstaan.En nog een keer, en nog een keer. Haha.
Met een paar honderd leden, is dit wel z'on beetje de vaste kern, op een stuk of 5 na. Vanuit Zuid- limburg tot Zaandam , allemaal in dat huis in Aalten. Van 25 tot 57 jaar, en elkaar allemaal leren kennen via dit Scrapforum. Uniek toch??
Ik ben lid sinds 2005 alweer. En sinds een paar jaar behoor ik ook tot het Creative Team.Bestaande uit allemaal meiden hier vlak in de buurt.Regelmatig komen we bijeen om samen te scrappen. Maar vaak genoeg ondernemen we ook andere dingen samen. Lekker naar een vrouwenfilm in de bioscoop, uit eten,samen Sinterklaas vieren,of scrapshoppen. En 1 x in het jaar organiseren we een weekend zoals deze, en ook nog een meeting, zodat, de leden die om wat voor een reden dan ook dat weekend niet kunnen komen, er toch een gelegenheid is om elkaar af en toe te zien.Ik vind dat toch wel heel bijzonder dat er op deze manier z'on leuke vriendschap is ontstaan.
Photobucket PhotobucketEen klein gedeelte van wat ik heb meegesjouwd.
Photobucket
Eén van de weinige serieuze momenten....
Photobucket
Van deze waren er namelijk meer...
En die Tineke, die is zoooo sneu..ze heeft nl maar heel weinig lintjes.( en dit is niet alles, nee hoor,ze had er nog meer thuis)
Photobucket(Ik denk dat ik mijn voorkant leuker vind..)

Geen opmerkingen: