vrijdag 26 augustus 2011

Photochallenge day 13 and 14

Day 13 ; yourself with 13 things

Petra ;
Photobucket

Danielle ;
Photobucket

Chantal;( leuk detail, de foto's die erop staan heb ik gemaakt, had het niet eens direct in de gaten )
Photobucket

Jackie ;
Photobucket

Tineke ;
Photobucket

Ageeth ;
Photobucket

Joke ;
Photobucket

Anneke ;
Photobucket

En die van mij ;
Photobucket

Mijn 13 basisbehoeften ;>)

1. Labello, kan echt niet slapen zonder
2. Lipgloss, smeer ik de hele dag mee, kan niet tegen dat droge gevoel
3. I phone, ik hou van dat ding!
4. Glas water. Ik lust geen koffie,vruchtensappen uit pak en drink zelden thee of frisdrank, dus dit drink ik het meest
5. Mijn agenda , kan ik echt niet missen
6. Een fototoestel, das een verlengstuk
7. Zonnebril, bij het minste zonnestraaltje op mijn hoofd, vooral in de auto. Als ik die niet heb ben ik echt ongelukkig
8. Een hart ;symbolisch voor kan niet zonder liefde
9. Hagelslag ! Al 40 jaar elke ochtend op mijn brood. En eh..met de lunch ook..
10. Mijn electrische tandenborstel, gaat zelfs mee op vakantie.Met die gewone dingen kun je niet goed poetsen is mijn mening
11. Parfum Beverly Hills, van Gorgio, al jaar en dag mijn lijfgeur. Wil niet wat anders.
12. Het laatste boek van Simone van der Vlugt, net uit. Ik heb altijd een boek om te lezen
13. Pakje Sportlife.Ik eet nooit kauwgum, maar in de auto vind ik het heerlijk, dus daar ligt altijd wat..

En eigenlijk kon ik nog wel meer bedenken..



Day 14 ; Eyes

Anneke ;
Photobucket

Jackie ;
Photobucket

Esther ;
Photobucket

Petra ;
Photobucket

Danielle ;
Photobucket

Chantal ;
Photobucket

Tineke ;
Photobucket

Joke ;
Photobucket

Ageeth ;
Photobucket

Die van mij ;
Photobucket




2 opmerkingen:

Petra zei

Leuke foto's allemaal, en ik dacht dat ik een horlogetik had ;-))

P.S. Mis mijn kettingen.

k.terbraak zei

Harstikke leuk allemaal,mijn foto helaas niet scherp,maar mijn foto toestel geeft de moed een beetje op,maar dan heeft het pech ik nog lang niet.Jola jou ondeugende blik,komt dat nu door de hagelslag,of van het water??
Op naar de nieuwe uitdaging,succes allemaal.